keskin_root adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakikaten yeter
bende istemiyorum artık cidden yeter iyice yıldızlar topluluğuna döndü benim tek üzüntüm bu kadar oyuncu alındı galiba keita yedek kalacak