• 28-01-2010, 10:41:36
    #28
    Üyeliği durduruldu


    Ne diyorsunuz siz bu işe
  • 28-01-2010, 11:29:16
    #29
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Ne diyorsunuz siz bu işe
    valla olabilir ha ben bunu düşünmemiştir santos hadi yardıma ikna et
  • 28-01-2010, 18:26:03
    #30
    Üyeliği durduruldu
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Ne diyorsunuz siz bu işe
    Mancini'yi reddettik niye sizce?
  • 28-01-2010, 18:32:08
    #31
    Üyeliği durduruldu
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mancini'yi reddettik niye sizce?

    Belki de yönetim-teknik elemanlar transfere ihtiyacın olunmadıgına kanat getirmiştir. Biz aldığımız transferlerin hepsini lazm diye aldık. Defans berbattı Neil'i aldık. Orta sahayı güçlendirdik. Sanırım Fenerbahçe'nin transfer yapamama gibi bir lüksü olamaz. Birçok yıldızı Fenerbahçe sayesinde seyrettik. Bu bir gerçek. Fakat sırf rakip takım transfer yapıyor diye transfer yapılamaz ki.
  • 28-01-2010, 19:18:28
    #32
    robinho santosla(kulüp olan ) anlaşmış.