Mancini'yi reddettik niye sizce?
Belki de yönetim-teknik elemanlar transfere ihtiyacın olunmadıgına kanat getirmiştir. Biz aldığımız transferlerin hepsini lazm diye aldık. Defans berbattı Neil'i aldık. Orta sahayı güçlendirdik. Sanırım Fenerbahçe'nin transfer yapamama gibi bir lüksü olamaz. Birçok yıldızı Fenerbahçe sayesinde seyrettik. Bu bir gerçek. Fakat sırf rakip takım transfer yapıyor diye transfer yapılamaz ki.