• 27-01-2010, 17:45:13
    #19
    Q7 bile kesmez artık en azından bir Robinho gelmesi lazım
  • 27-01-2010, 17:47:06
    #20
    Q7 ye binelim yeter
  • 27-01-2010, 18:39:02
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Ya arkadaşlar ilgilenmiyoruz denildi niye böyle heyecan yapıyosunuz ki bekleyin görün şu dar günde Pedersen bile iyidir
  • 28-01-2010, 00:45:06
    #22
    Backlink Hizmetleri
    İhtiyacımız bana kalırsa şu an her şeyden evvel V.Demirel arkasında oynayabilecek yedek kaleci. Demirelin sezon boyunca tüm müsabakalarda oynayacak hali yok. Arada dinlendirilmesi gerekiyor. Aksi takdirde İlk devrede olduğu gibi bir dönem yine bocalayabilir ki bu pahallıya mal olacaktır. Bunun yanında Volkan sakatlanır veya ceza alırsa yerine geçecek V.Babacan hiç güven vermiyor. Ziraat kupasında oynadiği sürece pek başarılı olduğu söylenemez. Kaleyi hallettikten sonra ilk iş, Lugano ayarında bir stoper transfer etmek Nitekim Lugano Billica ikilisinden biri ya cezalı ya da sakatlanıyor ki yerine oynayacak şu an sadece Bekir ve yeni affedilen Önder Turacı var. Bu oyuncular Fenerbahçe'yi özellikle Avrupada temsil edecek yeterli kapasiteye sahip değiller. Sol açık eksiği var diyenler var lakin Sol tarafta oynayabilecek A.Santos, Uğur Boral hatta gerekirse Özer Hurmacı var. Emre dahi ihtiyaç durumunda bu bölgeye getirilebilir. Emre Avrupada bir dönem orada oynamıştı ki oldukça başarılıydı. Velhasıl önceliğimiz Kale ve stoper olmalı. Sonra diğer bölgeler için arayış yapılabilir
  • 28-01-2010, 00:54:06
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Robinho
  • 28-01-2010, 01:26:15
    #24
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Robinho
    yok artık gelmez o adam
  • 28-01-2010, 01:27:15
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Niye, işi ne
  • 28-01-2010, 01:33:11
    #26
    OkanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye, işi ne
    o kadar büyük yıldız imkanı yok ara transferde gelmez
  • 28-01-2010, 01:43:43
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ne bilm ya transfer yapilmcak yada manciniden daha iyi adam gelecek.