Mancini red ettik
31
●1.372
- 27-01-2010, 15:39:05Bu transfer isteği arzusu nedir? Oyuncu kadrosunu beyenmemek nedir? Şuan elimizde ki kadronun ne eksiği var. Bana göre bir stoper eksiği var başka da bir şey yok. Aziz Yıldırım bence bu sezonu bu kadroyla götürebileceğimiz kanısında seneye transfer planları yapıyor. Seneye eğer büyük ihtimalle Şampiyonlar Ligine gideceğimiz için sağlam kadro kuracaklar. Bu sene Avrupa Kupasını pek fazla önemsemiyorlar ki maddi yönden getiriside çok fazla değil.
- 27-01-2010, 15:44:42sol açık eksigi gözle görünüyor siz göremiyorsanız iyi izlememişsiniz demektir açık ve net.ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2010, 15:53:44Sol açık için oyuncu alırsak Özer'i nerede nasıl kullanacağız. Yedek kulübesine mahkum mu olacak o da. Uğur Boral, Vederson ve Santos var sol kanatta. Asıl sorun sağ kanatta. Mehmet Topuz gözle görülür şekilde oranın adamı olmadığını gösteriyor. Gökhan Gönül ile de anlaşamıyor. Kazım da gitti. Devied artık müzmin sakat oldu. Orada kim oynatılacak?YesNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2010, 15:55:27Hem sağda hem solda oynuyabilecek bir kanat oyuncusu lazım sola gelirse özer 2.yarı alex in yerine girer daha iyi olur golünü atar asistini yapar biter maç kral olur.ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle