• 27-01-2010, 15:39:05
    #10
    Bu transfer isteği arzusu nedir? Oyuncu kadrosunu beyenmemek nedir? Şuan elimizde ki kadronun ne eksiği var. Bana göre bir stoper eksiği var başka da bir şey yok. Aziz Yıldırım bence bu sezonu bu kadroyla götürebileceğimiz kanısında seneye transfer planları yapıyor. Seneye eğer büyük ihtimalle Şampiyonlar Ligine gideceğimiz için sağlam kadro kuracaklar. Bu sene Avrupa Kupasını pek fazla önemsemiyorlar ki maddi yönden getiriside çok fazla değil.
  • 27-01-2010, 15:44:42
    #11
    ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu transfer isteği arzusu nedir? Oyuncu kadrosunu beyenmemek nedir? Şuan elimizde ki kadronun ne eksiği var. Bana göre bir stoper eksiği var başka da bir şey yok. Aziz Yıldırım bence bu sezonu bu kadroyla götürebileceğimiz kanısında seneye transfer planları yapıyor. Seneye eğer büyük ihtimalle Şampiyonlar Ligine gideceğimiz için sağlam kadro kuracaklar. Bu sene Avrupa Kupasını pek fazla önemsemiyorlar ki maddi yönden getiriside çok fazla değil.
    sol açık eksigi gözle görünüyor siz göremiyorsanız iyi izlememişsiniz demektir açık ve net.
  • 27-01-2010, 15:53:44
    #12
    YesNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sol açık eksigi gözle görünüyor siz göremiyorsanız iyi izlememişsiniz demektir açık ve net.
    Sol açık için oyuncu alırsak Özer'i nerede nasıl kullanacağız. Yedek kulübesine mahkum mu olacak o da. Uğur Boral, Vederson ve Santos var sol kanatta. Asıl sorun sağ kanatta. Mehmet Topuz gözle görülür şekilde oranın adamı olmadığını gösteriyor. Gökhan Gönül ile de anlaşamıyor. Kazım da gitti. Devied artık müzmin sakat oldu. Orada kim oynatılacak?
  • 27-01-2010, 15:55:27
    #13
    ibr4him adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sol açık için oyuncu alırsak Özer'i nerede nasıl kullanacağız. Yedek kulübesine mahkum mu olacak o da. Uğur Boral, Vederson ve Santos var sol kanatta. Asıl sorun sağ kanatta. Mehmet Topuz gözle görülür şekilde oranın adamı olmadığını gösteriyor. Gökhan Gönül ile de anlaşamıyor. Kazım da gitti. Devied artık müzmin sakat oldu. Orada kim oynatılacak?
    Hem sağda hem solda oynuyabilecek bir kanat oyuncusu lazım sola gelirse özer 2.yarı alex in yerine girer daha iyi olur golünü atar asistini yapar biter maç kral olur.
  • 27-01-2010, 16:12:01
    #14
    Özer sol kanatta pek verimli olamıyor fizik gücü orası için yeterli değil
  • 27-01-2010, 16:20:47
    #15
    Helal olsun fenerbahçeye mansiniyi reddetmiş
  • 27-01-2010, 16:50:30
    #16
    1 Şubatı bekleyelim.
  • 27-01-2010, 17:32:42
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Manciniyi red edip Pedersen'i almasınlar
  • 27-01-2010, 17:38:45
    #18
    OfisTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manciniyi red edip Pedersen'i almasınlar
    Q7den aşası kesmez