Bu transfer isteği arzusu nedir? Oyuncu kadrosunu beyenmemek nedir? Şuan elimizde ki kadronun ne eksiği var. Bana göre bir stoper eksiği var başka da bir şey yok. Aziz Yıldırım bence bu sezonu bu kadroyla götürebileceğimiz kanısında seneye transfer planları yapıyor. Seneye eğer büyük ihtimalle Şampiyonlar Ligine gideceğimiz için sağlam kadro kuracaklar. Bu sene Avrupa Kupasını pek fazla önemsemiyorlar ki maddi yönden getiriside çok fazla değil.