Tottenham Abarttı :) 9-1
24
●1.089
- 26-11-2009, 00:30:11Bazıları 3-0 'ı unutamadı o zamanSafak_Sebastian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

8 Tane yediysek de yedik.Ne oldu yerin dibine mi girdik ? Hala önümüze gelene ko*muyor muyuz ?
- 26-11-2009, 17:45:36bu söze bile -rep vermişler. espiri anlayacak kapasitesi olmayan arkadaş kim acaba ?masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

beşiktaş 9 yemiyor 8 yiyor demiş 