• 23-11-2009, 21:52:29
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Üzüldüm Wigan'a
  • 24-11-2009, 11:12:42
    #20
    Bence maçta şike var..Almanlar bu maçıda gözetim altına alsın!!!!
  • 25-11-2009, 17:36:22
    #21


    arkadaş beşiktaş 9 yemiyor 8 yiyor demiş ne diyim valla haklımısın diyim çok güldüm bu yoruma
  • 25-11-2009, 21:41:36
    #22
    ilginç bir rep olmuş. atanı kutlamak lazım tam 8 den vurmuş
  • 26-11-2009, 00:30:11
    #23
    Safak_Sebastian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    arkadaş beşiktaş 9 yemiyor 8 yiyor demiş ne diyim valla haklımısın diyim çok güldüm bu yoruma
    Bazıları 3-0 'ı unutamadı o zaman
    8 Tane yediysek de yedik.Ne oldu yerin dibine mi girdik ? Hala önümüze gelene ko*muyor muyuz ?
  • 26-11-2009, 17:45:36
    #24
    masterthone2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilginç bir rep olmuş. atanı kutlamak lazım tam 8 den vurmuş
    bu söze bile -rep vermişler. espiri anlayacak kapasitesi olmayan arkadaş kim acaba ?
  • 26-11-2009, 17:59:08
    #25
    Demek ki 16-1 de olabilirdi.