Safak_Sebastian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


arkadaş beşiktaş 9 yemiyor 8 yiyor demiş ne diyim valla haklımısın diyim çok güldüm bu yoruma
Bazıları 3-0 'ı unutamadı o zaman
8 Tane yediysek de yedik.Ne oldu yerin dibine mi girdik ? Hala önümüze gelene ko*muyor muyuz ?