Konu
Tottenham Abarttı :) 9-1
26-11-2009, 00:30:11
#23
Anybody
Safak_Sebastian adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaş
beşiktaş 9 yemiyor 8 yiyor demiş
ne diyim valla haklımısın diyim çok güldüm bu yoruma
Bazıları 3-0 'ı unutamadı o zaman
8 Tane yediysek de yedik.Ne oldu yerin dibine mi girdik ? Hala önümüze gelene ko*muyor muyuz ?