Konu
Tottenham Abarttı :) 9-1
25-11-2009, 17:36:22
#21
Diktator
arkadaş
beşiktaş 9 yemiyor 8 yiyor demiş
ne diyim valla haklımısın diyim çok güldüm bu yoruma