• 22-11-2009, 22:36:21
    #1
    Bu sezon gollü maçlara imza atan Tottenham, Whie Heart Leane'de ağırladığı Wigan'ı, tabir-i caizse yerin dibine soktu. İlk yarıyı Crouch'un attığı tek golle 1-0 önde kapayan ev sahibi, ikinci yarıda adeta rakibini sürklase etti.

    Jermaine Defoe'nin 8 dakikada attığı 3 gole konuk Wigan Scharner'le cevap verdi. 64. dakikada Lennon skoru 5-1'e, 69. dakikada yine Defoe ise skoru 6-1'e getiren golleri kaydetti. Maçı izleyen taraftarlara daha fazla gol izletmeyi kafasına koyan Tottenham, kalan sürede maçın yıldızı Defoe, Bentley ve Kranjcar'la 3 gol daha buldu ve hem Premier Lig hem de dünya futbol tarihine geçecek bir skorla mağlup etmiş oldu: 9-1

    Kaynak: Fanatik.com.tr

    Premier Ligte 9 gollü galibiyetide gördük Wigan için üzüldüm.
  • 22-11-2009, 22:39:32
    #2
    Wigan'a çok kötü olmuş gerçekten.
  • 22-11-2009, 22:43:53
    #3
    Resmen yerin dibine sokmuşlar kaleciye üzüldüm merkez bankası gibi hissediyordur kendini
  • 22-11-2009, 23:36:08
    #4
    Bu maça alt oynayanlar naptı acaba
  • 22-11-2009, 23:37:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    italyada udinese ingilterede tottenham

    sevdiğim takımlardır.

    baya abartmışlar ama tebrikler tottenhamı
  • 22-11-2009, 23:38:31
    #7
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu maça alt oynayanlar naptı acaba
    Haha
  • 22-11-2009, 23:41:17
    #8
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu maça alt oynayanlar naptı acaba
    İlk yarı bitince ümitlenmişlerdir
  • 22-11-2009, 23:50:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Harbi abartmışlar 9 gol vay be