• 09-05-2026, 22:15:12
    #10
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takiminiz kazanınca kârınız ne oluyor? Takım tutmayan biri olarak soruyorum.
    Futboldan dolayı cinayet bile işlenmiş. Size mantıklı geliyor mu bu durum?
    çoğu insanın tek eğlencesi futbol kaldı, insanlar sinirini stresini atıyor. bazen bunun afedersin bokunu çıkartan fanatikler çıkıyor ama yapacak bir şey yok.
    gerçi artık son yıllarda futbola siyaset karıştı insanlar daha fazla sinir stres sahibi olmaya başladı.
  • 09-05-2026, 22:15:59
    #11
    👑+50.000₺ PASİF GELİR👑
  • 09-05-2026, 22:16:14
    #12
    OFY
    <?php stay(true); ?>
    https://youtube.com/shorts/UH3UelXGz...OawxZdHtQ36e4X
  • 09-05-2026, 22:18:41
    #13
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takiminiz kazanınca kârınız ne oluyor? Takım tutmayan biri olarak soruyorum.
    Futboldan dolayı cinayet bile işlenmiş. Size mantıklı geliyor mu futboldan dolayı cinayetler.
    Hiçbir şey olmuyor hepsi ay sonu nasıl gelicek diye düşünüyor
  • 09-05-2026, 22:19:21
    #14
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takiminiz kazanınca kârınız ne oluyor? Takım tutmayan biri olarak soruyorum.
    Futboldan dolayı cinayet bile işlenmiş. Size mantıklı geliyor mu futboldan dolayı cinayetler.
    Psikoz fanatiklik konusunda ne söyleseniz haklısınız. Ama kârınız ne sorusu saçma olmuş. Hayatta her şeyi kâr etmek için yapmıyoruz ki. Bazı konularda benim de şikayetim var mesela sporun endüstrileşmesi konusu. Ama bir hobi veya tutku olarak görmek lazım.
  • 09-05-2026, 22:21:18
    #15
    UcuzOyuncum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikoz fanatiklik konusunda ne söyleseniz haklısınız. Ama kârınız ne sorusu saçma olmuş. Hayatta her şeyi kâr etmek için yapmıyoruz ki. Bazı konularda benim de şikayetim var mesela sporun endüstrileşmesi konusu. Ama bir hobi veya tutku olarak görmek lazım.
    inaN33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çoğu insanın tek eğlencesi futbol kaldı, insanlar sinirini stresini atıyor. bazen bunun afedersin bokunu çıkartan fanatikler çıkıyor ama yapacak bir şey yok.
    gerçi artık son yıllarda futbola siyaset karıştı insanlar daha fazla sinir stres sahibi olmaya başladı.
    Futbol a her yıl harcanan paraları düşün. Sizin eğlenceniz için 500 milyar dolar harcanılıyor. Eğlence için yılda 500 milyar dolar para harcamak mantıklı geliyor mu size. 500 milyar dolar ile neler yapılabilir idi bir düşünün.
  • 09-05-2026, 22:24:00
    #16
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbol a her yıl harcanan paraları düşün. Sizin eğlenceniz için 500 milyar dolar harcanılıyor. Eğlence için yılda 500 milyar dolar para harcamak mantıklı geliyor mu size. 500 milyar dolar ile neler yapılabilir idi bir düşünün.
    bizim zevkimiz için veya eğlence için harcanmıyor o paralar, bahis sektörü için harcanıyor o paralar, bahisçi kumarbazlar sayesinde dönüyor futbol. harcanan paranın 2 katını kazanıyorlardır
    playstationda oynanan fifa maçlarına bile bahisler açıyorlar artık düşün pazarın büyüklüğünü.
  • 09-05-2026, 22:28:39
    #17
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Futbol a her yıl harcanan paraları düşün. Sizin eğlenceniz için 500 milyar dolar harcanılıyor. Eğlence için yılda 500 milyar dolar para harcamak mantıklı geliyor mu size. 500 milyar dolar ile neler yapılabilir idi bir düşünün.
    Kesinlikle katılıyorum, zaten bu da endüstrileşmiş futbol alt başlığına giriyor bir nevi. Ve gidişatta hiç iyi durmuyor. Benim takımım seninkini yendi diye beyni eriyor bazılarının. Hatta Celal Şengör'ün bir konuşması vardı, bir futbolcuya 222 milyon avro harcanması üzerine.
    Yapıcı eleştirileri sonuna kadar destekliyorum. Benim sadece bahsettiğim tutku ve hobi boyutu kısmı hocam. Akşamınız güzel olsun
  • 09-05-2026, 22:42:01
    #18
    inaN33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim zevkimiz için veya eğlence için harcanmıyor o paralar, bahis sektörü için harcanıyor o paralar, bahisçi kumarbazlar sayesinde dönüyor futbol. harcanan paranın 2 katını kazanıyorlardır
    playstationda oynanan fifa maçlarına bile bahisler açıyorlar artık düşün pazarın büyüklüğünü.
    UcuzOyuncum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle katılıyorum, zaten bu da endüstrileşmiş futbol alt başlığına giriyor bir nevi. Ve gidişatta hiç iyi durmuyor. Benim takımım seninkini yendi diye beyni eriyor bazılarının. Hatta Celal Şengör'ün bir konuşması vardı, bir futbolcuya 222 milyon avro harcanması üzerine.
    Yapıcı eleştirileri sonuna kadar destekliyorum. Benim sadece bahsettiğim tutku ve hobi boyutu kısmı hocam. Akşamınız güzel olsun
    Düşün bizim Ahmet takımı için sevincinden yerinde duramıyor. Ama yiyecek ekmeği zor buluyor.
    Buna karşın futbolcular para içinde yüzüyor. Teknik direktör para içinde yüzüyor. Takım yönetimi para içinde yüzüyor. Futbol endüstrisi para içinde yüzüyor.
    Bizim Ahmet in buzdolabı da boş. Ama takimi şampiyon oldu diye gece uyku tutmayacak. İddaa ile de işi yok Ahmet'in. Tek sevinci takımı şampiyon olması.