A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Futbol a her yıl harcanan paraları düşün. Sizin eğlenceniz için 500 milyar dolar harcanılıyor. Eğlence için yılda 500 milyar dolar para harcamak mantıklı geliyor mu size. 500 milyar dolar ile neler yapılabilir idi bir düşünün.
Kesinlikle katılıyorum, zaten bu da endüstrileşmiş futbol alt başlığına giriyor bir nevi. Ve gidişatta hiç iyi durmuyor. Benim takımım seninkini yendi diye beyni eriyor bazılarının. Hatta Celal Şengör'ün bir konuşması vardı, bir futbolcuya 222 milyon avro harcanması üzerine.
Yapıcı eleştirileri sonuna kadar destekliyorum. Benim sadece bahsettiğim tutku ve hobi boyutu kısmı hocam. Akşamınız güzel olsun