bizim zevkimiz için veya eğlence için harcanmıyor o paralar, bahis sektörü için harcanıyor o paralar, bahisçi kumarbazlar sayesinde dönüyor futbol. harcanan paranın 2 katını kazanıyorlardır

playstationda oynanan fifa maçlarına bile bahisler açıyorlar artık düşün pazarın büyüklüğünü.
Kesinlikle katılıyorum, zaten bu da endüstrileşmiş futbol alt başlığına giriyor bir nevi. Ve gidişatta hiç iyi durmuyor. Benim takımım seninkini yendi diye beyni eriyor bazılarının. Hatta Celal Şengör'ün bir konuşması vardı, bir futbolcuya 222 milyon avro harcanması üzerine.
Yapıcı eleştirileri sonuna kadar destekliyorum. Benim sadece bahsettiğim tutku ve hobi boyutu kısmı hocam. Akşamınız güzel olsun
Düşün bizim Ahmet takımı için sevincinden yerinde duramıyor. Ama yiyecek ekmeği zor buluyor.
Buna karşın futbolcular para içinde yüzüyor. Teknik direktör para içinde yüzüyor. Takım yönetimi para içinde yüzüyor. Futbol endüstrisi para içinde yüzüyor.
Bizim Ahmet in buzdolabı da boş. Ama takimi şampiyon oldu diye gece uyku tutmayacak. İddaa ile de işi yok Ahmet'in. Tek sevinci takımı şampiyon olması.