Takiminiz kazanınca kârınız ne oluyor? Takım tutmayan biri olarak soruyorum.
Futboldan dolayı cinayet bile işlenmiş. Size mantıklı geliyor mu futboldan dolayı cinayetler.
Psikoz fanatiklik konusunda ne söyleseniz haklısınız. Ama kârınız ne sorusu saçma olmuş. Hayatta her şeyi kâr etmek için yapmıyoruz ki. Bazı konularda benim de şikayetim var mesela sporun endüstrileşmesi konusu. Ama bir hobi veya tutku olarak görmek lazım.