• 11-01-2026, 22:35:31
    #1
    Sıkı bir ManU taraftarı olarak artık söyleyecek söz bulamıyorum...
  • 11-01-2026, 22:37:42
    #2
    Seo Hizmetleri
    orada yönetim parasına baktıgından dolayı çokta umurlarında degil işin açıkçası. hakketmeyen adamları hem teknik heyete hem de oyuncu kadrosuna katmaya devam ediyorlar
  • 11-01-2026, 22:39:01
    #3
    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orada yönetim parasına baktıgından dolayı çokta umurlarında degil işin açıkçası. hakketmeyen adamları hem teknik heyete hem de oyuncu kadrosuna katmaya devam ediyorlar
    Orada maalesef yonetim yok ki, kulup sahipleri var. Taraftar da kurtulamiyor bunlardan
  • 11-01-2026, 22:46:32
    #4
    belkide onlarca kuponumu yatırmıştır, ama yine de seni seviyorum manu 😅.
  • 11-01-2026, 22:51:27
    #5
    che14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belkide onlarca kuponumu yatırmıştır, ama yine de seni seviyorum manu 😅.
    Elbet bir gun manu geri donecek beklemeye devam
  • 11-01-2026, 23:07:34
    #6
    Seo Hizmetleri
    Nenadbey42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada maalesef yonetim yok ki, kulup sahipleri var. Taraftar da kurtulamiyor bunlardan
    yonetimden kastım kulup sahipleri hocam zaten. ondan parasına bakıyorlar dedim zaten. olaya başarı gözüyle bakan kimselerin elinde degil kulup ben nasıl kazanırımın peşindeler
  • 11-01-2026, 23:13:42
    #7
    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yonetimden kastım kulup sahipleri hocam zaten. ondan parasına bakıyorlar dedim zaten. olaya başarı gözüyle bakan kimselerin elinde degil kulup ben nasıl kazanırımın peşindeler
    Aynen oyle hocam ayni dert valenciada da var. Umarim yakin zamanda satarlar su takimi baska birisine