bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orada yönetim parasına baktıgından dolayı çokta umurlarında degil işin açıkçası. hakketmeyen adamları hem teknik heyete hem de oyuncu kadrosuna katmaya devam ediyorlar
Orada maalesef yonetim yok ki, kulup sahipleri var. Taraftar da kurtulamiyor bunlardan