bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yonetimden kastım kulup sahipleri hocam zaten. ondan parasına bakıyorlar dedim zaten. olaya başarı gözüyle bakan kimselerin elinde degil kulup ben nasıl kazanırımın peşindeler
Aynen oyle hocam ayni dert valenciada da var. Umarim yakin zamanda satarlar su takimi baska birisine