Orada maalesef yonetim yok ki, kulup sahipleri var. Taraftar da kurtulamiyor bunlardan
yonetimden kastım kulup sahipleri hocam zaten. ondan parasına bakıyorlar dedim zaten. olaya başarı gözüyle bakan kimselerin elinde degil kulup ben nasıl kazanırımın peşindeler