----------------------------TSL 6. Hafta--------------------------
------------------------19 Eylül 2009 Cumartesi-----------------------
-----------------------------Saat 21:00-----------------------------
ANKARAGÜCÜ -GENÇLERBİRLİĞİM -------------
Gençlerbirliği'miz 5 maçta 1 galibiyet 4 beraberlik 0 yenilgi +4 averaj ve 7 puanla 8. sırada
Ankaragücü 5 maçta 0 galibiyet 3 beraberlik 2 yenilgi -2 averaj ve 3 puanla 15. sırada bulunuyor.
-------------
İki takımın ligdeki son 4 maçı:
2009-2010 - 09.08.2009 - Turkcell Süper Lig 1. Hafta Maçı, Gençlerbirliği 0-0 Kayserispor
2009-2010 - 16.08.2009 - Turkcell Süper Lig 2. Hafta Maçı, Ankaraspor 1-1 Gençlerbirliği
2009-2010 - 22.08.2009 - Turkcell Süper Lig 3. Hafta Maçı, Gençlerbirliği 0-0 Beşiktaş
2009-2010 - 30.08.2009 - Turkcell Süper Lig 4. Hafta Maçı, Kasımpaşa 0-4 Gençlerbirliği
2009-2010 - 13.09.2009 - Turkcell Süper Lig 5. Hafta Maçı, Gençlerbirliği 2-2 Eskişehirspor
01. Hafta Diyarbakırspor 2-2 Ankaragücü
02. Hafta Ankaragücü 1-1 Manisaspor
03. Hafta Bursaspor 1-0 Ankaragücü
04. Hafta Ankaragücü 2-2 İstanbul Büyükşehir Belediyespor
05. Hafta Antalyaspor 1-0 Ankaragücü
--------------
İki takım arasındaki son 5 maç
# 2008-2009 - 08.03.2009 - Turkcell Süper Lig 23. Hafta Maçı, Gençlerbirliği 2-0 Ankaragücü
# 2008-2009 - 05.10.2008 - Turkcell Süper Lig 6. Hafta Maçı, Ankaragücü 0-2 Gençlerbirliği
# 2007-2008 - 10.02.2008 - Turkcell Süper Lig 21. Hafta Maçı, Gençlerbirliği 1-0 Ankaragücü
# 2007-2008 - 01.09.2007 - Turkcell Süper Lig 4. Hafta Maçı, Ankaragücü 2-2 Gençlerbirliği
# 2006-2007 - 22.04.2007 - Turkcell Süper Lig 29. Hafta Maçı, Ankaragücü 0-0 Gençlerbirliği
--------------
Ankaragücü ile oynanan tüm 1. lig maçlarında..
68 maçta 21 galibiyet 21 beraberlik 26 yenilgi 86 atılan gol 92 yenilen gol
Ankaragücü ile deplasmanda oynadığımız 1. lig maçlarında..
34 maçta 10 galibiyet 12 beraberlik 12 yenilgi 43 atılan gol 50 yenilen gol
(kaynak: http://gencler.org/rakip_ist.php?rakip=Ankarag%FCc%FC )
Tam kadro çalıştık eksiğimiz yok bu maç bizim
Ankaragücü-Gençlerbirliğim
14
●751
- 19-09-2009, 11:12:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ankara derbisi..
Bu maçın skorunu tahmin eden var mı ?
- 19-09-2009, 17:11:22Tapusu senin üzerine mi? Avrupa maçı oynamıyorsunuz, burada Ankaragücü taraftarı da var, başlığa "Gençlerbirliğim" yazmak saçma olmuş.qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2009, 17:38:45Benim üzerine Ankaragücü taraftarlarından söyleyen olursa değiştiririz.Kendi takımının adını 'm li yazmak gayet normal.Siz her maçın konusunda yazıyorsunuz birşey olmuyor biz yazınca oldu.GüzelFhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2009, 18:16:42Benim veya bizim -Galatasaray- açtığımız kaç tane başlık bulabilirsin, bi' gez bakalım forumu. Boş keseden sallamayla olmuyor. Konu mesajları içerisinde belirtirsen kimse bi'şey diyemez. Ama genel "maç" konusu olduğu için başlığa yazmak saçma.qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu maçın skorunu tahmin eden var mı ?