Tapusu senin üzerine mi? Avrupa maçı oynamıyorsunuz, burada Ankaragücü taraftarı da var, başlığa "Gençlerbirliğim" yazmak saçma olmuş.
Benim üzerine Ankaragücü taraftarlarından söyleyen olursa değiştiririz.Kendi takımının adını 'm li yazmak gayet normal.Siz her maçın konusunda yazıyorsunuz birşey olmuyor biz yazınca oldu.Güzel