qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim üzerine Ankaragücü taraftarlarından söyleyen olursa değiştiririz.Kendi takımının adını 'm li yazmak gayet normal.Siz her maçın konusunda yazıyorsunuz birşey olmuyor biz yazınca oldu.Güzel
Benim veya bizim -Galatasaray- açtığımız kaç tane başlık bulabilirsin, bi' gez bakalım forumu. Boş keseden sallamayla olmuyor. Konu mesajları içerisinde belirtirsen kimse bi'şey diyemez. Ama genel "maç" konusu olduğu için başlığa yazmak saçma.