qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gençlerbirliğim
Tapusu senin üzerine mi? Avrupa maçı oynamıyorsunuz, burada Ankaragücü taraftarı da var, başlığa "Gençlerbirliğim" yazmak saçma olmuş.