Konu
Ankaragücü-Gençlerbirliğim
19-09-2009, 17:11:22
#7
Fhenix
qktq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gençlerbirliğim
Tapusu senin üzerine mi? Avrupa maçı oynamıyorsunuz, burada Ankaragücü taraftarı da var, başlığa "Gençlerbirliğim" yazmak saçma olmuş.