• 07-11-2025, 00:59:21
    #1
    0 0 bitti ama hakem şaşı idi sanırım. İzlemeye gitti yine penaltıyı vermedi. Onun haricinde bence rezalet oynadı Fenerbahçe
  • 07-11-2025, 01:02:31
    #2
    Bundan sonra defansa gelenin donunu indirelim bir şey yapamasın
  • 07-11-2025, 01:02:45
    #3
    Bu oyunla kazansa da nereye kadar ilerler şüpheli.
  • 07-11-2025, 01:02:59
    #4
    Kurumsal Üye
    csharpcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0 0 bitti ama hakem şaşı idi sanırım. İzlemeye gitti yine penaltıyı vermedi. Onun haricinde bence rezalet oynadı Fenerbahçe
    İzledi dogru karar verdi duran ilk faul yapıyor. O nedenle serbest vuruş
  • 07-11-2025, 01:05:16
    #5
    Fb maçı bitirdiği kadro ile başlamalıydı, Fb nin değişkliklere kadar gol yememesi büyük şanstı, hiç bir şey oynamadılar..
  • 07-11-2025, 01:09:00
    #6
    backlinkmatik.com
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzledi dogru karar verdi duran ilk faul yapıyor. O nedenle serbest vuruş
    https://youtube.com/shorts/Lj_JuJ2Dj...IOyd8U-N1ZoVgb
  • 07-11-2025, 01:09:48
    #7
    Diyecek çokta bişey yok yapi var der geçeriz 😅
  • 07-11-2025, 01:12:01
    #8
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzledi dogru karar verdi duran ilk faul yapıyor. O nedenle serbest vuruş
    Hocam sen iyi misin? Bunca insan penaltı verilmediğine hâlâ inanamıyor gelmiş duran faul yapmış diyorsun komedyen misin nesin ya
  • 07-11-2025, 01:37:43
    #9
    isa_Aktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen iyi misin? Bunca insan penaltı verilmediğine hâlâ inanamıyor gelmiş duran faul yapmış diyorsun komedyen misin nesin ya
    Malum takımlıların hastalığından var yapacak bir şey yok takmayın