Maç sonu düşüncelerinizi alalım
10
●304
- 07-11-2025, 00:59:210 0 bitti ama hakem şaşı idi sanırım. İzlemeye gitti yine penaltıyı vermedi. Onun haricinde bence rezalet oynadı Fenerbahçe
- 07-11-2025, 01:02:59İzledi dogru karar verdi duran ilk faul yapıyor. O nedenle serbest vuruşcsharpcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2025, 01:09:00https://youtube.com/shorts/Lj_JuJ2Dj...IOyd8U-N1ZoVgbOziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2025, 01:12:01Hocam sen iyi misin? Bunca insan penaltı verilmediğine hâlâ inanamıyor gelmiş duran faul yapmış diyorsun komedyen misin nesin yaOziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2025, 01:37:43Malum takımlıların hastalığından var yapacak bir şey yok takmayınisa_Aktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle