csharpcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 0 bitti ama hakem şaşı idi sanırım. İzlemeye gitti yine penaltıyı vermedi. Onun haricinde bence rezalet oynadı Fenerbahçe
İzledi dogru karar verdi duran ilk faul yapıyor. O nedenle serbest vuruş