Konu
Maç sonu düşüncelerinizi alalım
07-11-2025, 01:02:59
#4
OziyWeb
Kurumsal Üye
csharpcoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
0 0 bitti ama hakem şaşı idi sanırım. İzlemeye gitti yine penaltıyı vermedi. Onun haricinde bence rezalet oynadı Fenerbahçe
İzledi dogru karar verdi duran ilk faul yapıyor. O nedenle serbest vuruş