isa_Aktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen iyi misin? Bunca insan penaltı verilmediğine hâlâ inanamıyor gelmiş duran faul yapmış diyorsun komedyen misin nesin ya
Malum takımlıların hastalığından var yapacak bir şey yok takmayın