Konu
Maç sonu düşüncelerinizi alalım
07-11-2025, 00:59:21
#1
csharpcoder
0 0 bitti ama hakem şaşı idi sanırım. İzlemeye gitti yine penaltıyı vermedi. Onun haricinde bence rezalet oynadı Fenerbahçe