• 19-09-2025, 20:57:27
    #1
    41 yaşına geldim. Ben Beşiktaş'ta böyle bir defans hattı görmedim. Defans dahi demeye dilim varmıyor. Stoperler Allah'a emanet. Sağ ve sol bekler koşmaktan aciz. Bu nedir Allah aşkına. Ya sinirden içim içimi yiyor. Küfür de edemiyorum. Yeter artık
  • 19-09-2025, 20:59:37
    #2
    Birde transfer yapmadılar şaka gibi gerçekten. Defans hattı Anadolu takımından falan daha zayıf
  • 19-09-2025, 21:05:14
    #3
    ✨️INSTAGRAM HİZMETLERİ✨️
    Çöpleri doldurdular takıma , hücum iyi ama defans çöp olunca hiçbir anlam ifade etmiyor. Göztepe 5 olabilirdi kazma olmasalardı
  • 19-09-2025, 21:17:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Artık Beşiktaş'ı Galatasarayi fln kalmadı Türk futbolu kac senedir hepten bitik ztn tum Türk takımlarımıza her sene avrupada ne kadar rezil durumda olduğumuzu hatırlatıyorlar
  • 20-09-2025, 17:48:59
    #5
    Gerçekten Beşiktaş savunması bu sezon taraftarı fazlasıyla üzüyor. Organizasyon yok, bireysel performanslar da yetersiz. Bu kadar dağınık bir defans hattı büyük takıma yakışmıyor. Umut, ancak köklü bir müdahale ile gelir gibi duruyor.