41 yaşına geldim. Ben Beşiktaş'ta böyle bir defans hattı görmedim. Defans dahi demeye dilim varmıyor. Stoperler Allah'a emanet. Sağ ve sol bekler koşmaktan aciz. Bu nedir Allah aşkına. Ya sinirden içim içimi yiyor. Küfür de edemiyorum. Yeter artık
Artık Beşiktaş'ı Galatasarayi fln kalmadı Türk futbolu kac senedir hepten bitik ztn tum Türk takımlarımıza her sene avrupada ne kadar rezil durumda olduğumuzu hatırlatıyorlar
Gerçekten Beşiktaş savunması bu sezon taraftarı fazlasıyla üzüyor. Organizasyon yok, bireysel performanslar da yetersiz. Bu kadar dağınık bir defans hattı büyük takıma yakışmıyor. Umut, ancak köklü bir müdahale ile gelir gibi duruyor.