Konu
Böyle berbat bir defans hattı görmedim :((
19-09-2025, 21:05:14
#3
EsatBeySHOP
✨️INSTAGRAM HİZMETLERİ✨️
Çöpleri doldurdular takıma , hücum iyi ama defans çöp olunca hiçbir anlam ifade etmiyor. Göztepe 5 olabilirdi kazma olmasalardı