Gerçekten Beşiktaş savunması bu sezon taraftarı fazlasıyla üzüyor. Organizasyon yok, bireysel performanslar da yetersiz. Bu kadar dağınık bir defans hattı büyük takıma yakışmıyor. Umut, ancak köklü bir müdahale ile gelir gibi duruyor.