• 10-09-2025, 17:28:10
    #1
    Herkese merhaba,

    Bir süredir spor yapıyorum 1-2 ay l carnitine kullandım ve 1 aya yakın ara verdim gerçekten kardiyo için faydasını görmüştüm, şimdi ise CLA almayı düşünüyorum kullananlar var mı? Tavsiye ettiğiniz ürün var mı?

    Düşündüğüm ürün; nature's supreme tonalin cla
  • 10-09-2025, 17:31:38
    #2
    Açıkcası kreatin ve whey dışında diğer tüm supplementlerin para tuzağı olduğunu düşünüyorum.
  • 10-09-2025, 17:33:13
    #3
    Leper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkcası kreatin ve whey dışında diğer tüm supplementlerin para tuzağı olduğunu düşünüyorum.
    L-carnitine bigjoy thermonator, spordan 30dk önce alıyorum gerçekten hem ter olsun hemde kardiyo süresini gerçekten arttırdı
  • 10-09-2025, 17:41:02
    #4
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Daha 2 ay olmuş bence bu tür şeylere hiç bulaşmayın. Bazen denk geliyorum adam 2-3 aydır spor yapıyor o kadar takviye şeyler alıyorki, kullandıkları şeylere şaşırıyorum. 5 yıldır düzenli spor yapıyorum tek kullandıgım şey whey protein ve kreatin. Yemeye içmeye dikkat ettikten sonra yarışmaya katılmak gibi bir hedefiniz yoksa çok kasmamak lazım
  • 10-09-2025, 17:43:06
    #5
    BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha 2 ay olmuş bence bu tür şeylere hiç bulaşmayın. Bazen denk geliyorum adam 2-3 aydır spor yapıyor o kadar takviye şeyler alıyorki, kullandıkları şeylere şaşırıyorum. 5 yıldır düzenli spor yapıyorum tek kullandıgım şey whey protein ve kreatin. Yemeye içmeye dikkat ettikten sonra yarışmaya katılmak gibi bir hedefiniz yoksa çok kasmamak lazım
    Sporu uzun zamandır yapıyorum kilo vermem yavaşladığı için ihtiyaç duydum, kontrollü bir şekilde kullanıyorum
  • 10-09-2025, 17:49:41
    #6
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    SoulflyHB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sporu uzun zamandır yapıyorum kilo vermem yavaşladığı için ihtiyaç duydum, kontrollü bir şekilde kullanıyorum
    Sizin bileceğiniz bir iş bişey diyemem fakat olay boğazda bitiyo. Ben açıkcası çok kilo verememe olayına inanmıyorum. İnsan çalışma mekanızması ortada Kalori açıgı verirsen zayıflarsın
  • 10-09-2025, 18:05:04
    #7
    BrooKs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin bileceğiniz bir iş bişey diyemem fakat olay boğazda bitiyo. Ben açıkcası çok kilo verememe olayına inanmıyorum. İnsan çalışma mekanızması ortada Kalori açıgı verirsen zayıflarsın
    şöyle hocam belli bir kilo verildiğinde açık olsa dahi yağ dan kilo kaybetmek zorlaşıyor şuan 15 kg verdim takviyesiz fakat vermem durdu doktora danışarak l carnitine aldım, şimdi ise sadece CLA hakkında fikir almaktı.
    sizin düşünceniz de tabiiki doğru teşekkür ederim