Daha 2 ay olmuş bence bu tür şeylere hiç bulaşmayın. Bazen denk geliyorum adam 2-3 aydır spor yapıyor o kadar takviye şeyler alıyorki, kullandıkları şeylere şaşırıyorum. 5 yıldır düzenli spor yapıyorum tek kullandıgım şey whey protein ve kreatin. Yemeye içmeye dikkat ettikten sonra yarışmaya katılmak gibi bir hedefiniz yoksa çok kasmamak lazım
Sporu uzun zamandır yapıyorum kilo vermem yavaşladığı için ihtiyaç duydum, kontrollü bir şekilde kullanıyorum