Sizin bileceğiniz bir iş bişey diyemem fakat olay boğazda bitiyo. Ben açıkcası çok kilo verememe olayına inanmıyorum. İnsan çalışma mekanızması ortada Kalori açıgı verirsen zayıflarsın
şöyle hocam belli bir kilo verildiğinde açık olsa dahi yağ dan kilo kaybetmek zorlaşıyor şuan 15 kg verdim takviyesiz fakat vermem durdu doktora danışarak l carnitine aldım, şimdi ise sadece CLA hakkında fikir almaktı.
sizin düşünceniz de tabiiki doğru teşekkür ederim