Anket Caner başarılı olur mu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 37
Caner başarılı olur mu?
Evet
%56,76 (21 Oy)
Hayır
%43,24 (16 Oy)
  • 01-09-2009, 04:44:53
    #10
    fırsat bulamaz zaten seneye gidecek
  • 01-09-2009, 04:56:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    gs'de kim başarılı olmuş ki caner olsun. yazık, daha da gençmiş.
  • 01-09-2009, 05:20:00
    #12
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gs'de kim başarılı olmuş ki caner olsun. yazık, daha da gençmiş.
    Harbiden YAZIK hahahah

    Not:Caner'e değil
  • 01-09-2009, 06:47:25
    #13
    Ben pek umut beklemiyorum. Aydın'dan da formayı kapabileceğini sanmıyorum.
  • 01-09-2009, 07:10:32
    #14
    GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben pek umut beklemiyorum. Aydın'dan da formayı kapabileceğini sanmıyorum.
    Caner'den önce Kewell var orda Bugün Elano çok iyi olsaydı çıkmayacaktı ve Aydın girmeyecekti. *Keita ile büyük ihtimal Kewell değişirdi
  • 01-09-2009, 07:14:31
    #15
    GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben pek umut beklemiyorum. Aydın'dan da formayı kapabileceğini sanmıyorum.
    Zaten sadece ilk onbire transfer yapılmaz.Yedek kulübesi sağlam olursa bu seneki gibi , Hakan Balta vs. stoperde oynamasına gerek kalmaz.Hakan Balta çok iyi oyuncu bence ama Volkan gitti sakatlanabilir sonuçta o da onun için çok yerinde bir transfer bence.
  • 01-09-2009, 09:46:50
    #16
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gs'de kim başarılı olmuş ki caner olsun. yazık, daha da gençmiş.
    Başka takımlarla karıştırdın sanırım. Sana yazık
  • 01-09-2009, 09:57:10
    #17
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gs'de kim başarılı olmuş ki caner olsun. yazık, daha da gençmiş.
    Hocam o genelde FB için söylenir eskiler alatır, kendine gol atan forveti alıp sonsuza kadar yedekte oturtan ve adamın kariyerini bitiren tek Türk takımıdır FB

    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana mı soracağım ? Git annene söyle de masal okusun sana..
    Hocam kimseye sorma tabii de hani biraz sakin olsan

    SSessizCrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olamaz arkadaşlar ben fenerbahçelıym ama okadar kalite oyuncu varken yazık caner'e ne yapıcak GS 'De
    yedek de lazım takıma
  • 01-09-2009, 10:02:38
    #18
    Bir fenevbahçeliden Galatasarayı ve onun aslanlarını anlamasını beklemeyin arkadaşlar. Görmemezlikten gelin. Başarılı olacaktır, sol kanat oyuncusu olmasa bile sol kanatı bir şekilde dolduracaktır.1 yıl opsiyonlu kiralık seneye alınacak.Vardır haldun abimizin bir bildiği