GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben pek umut beklemiyorum. Aydın'dan da formayı kapabileceğini sanmıyorum.
Zaten sadece ilk onbire transfer yapılmaz.Yedek kulübesi sağlam olursa bu seneki gibi , Hakan Balta vs. stoperde oynamasına gerek kalmaz.Hakan Balta çok iyi oyuncu bence ama Volkan gitti sakatlanabilir sonuçta o da onun için çok yerinde bir transfer bence.