TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gs'de kim başarılı olmuş ki caner olsun. yazık, daha da gençmiş.
Hocam o genelde FB için söylenir eskiler alatır, kendine gol atan forveti alıp sonsuza kadar yedekte oturtan ve adamın kariyerini bitiren tek Türk takımıdır FB

H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana mı soracağım ? Git annene söyle de masal okusun sana..
Hocam kimseye sorma tabii de hani biraz sakin olsan

SSessizCrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olamaz arkadaşlar ben fenerbahçelıym ama okadar kalite oyuncu varken yazık caner'e ne yapıcak GS 'De
yedek de lazım takıma