gs'de kim başarılı olmuş ki caner olsun. yazık, daha da gençmiş.
Hocam o genelde FB için söylenir

eskiler alatır, kendine gol atan forveti alıp sonsuza kadar yedekte oturtan ve adamın kariyerini bitiren tek Türk takımıdır FB
Sana mı soracağım ? Git annene söyle de masal okusun sana..
Hocam kimseye sorma tabii de hani biraz sakin olsan
olamaz arkadaşlar ben fenerbahçelıym ama okadar kalite oyuncu varken yazık caner'e ne yapıcak GS 'De
yedek de lazım takıma