Galatasaray, uzun süredir ilgilendiği Caner Erkin'i 1 yıllığına kadrosuna kattı. Sizce genç sol kanat oyuncusu Sarı-Kırmızılı takımda başarılı olur mu?
Öncelikle şunu söyleyeyim. Caner tam olarak "sol bek" oyuncusu değil. Sanıyorum ki rotasyon için alınmış. İyi oynarsa Aydın'dan formayı kapabilir. Rijkaard genç oyunculara yeni mevkiler kazandırmaya çalışacak gibi gözüküyor