Öncelikle şunu söyleyeyim. Caner tam olarak "sol bek" oyuncusu değil. Sanıyorum ki rotasyon için alınmış. İyi oynarsa Aydın'dan formayı kapabilir. Rijkaard genç oyunculara yeni mevkiler kazandırmaya çalışacak gibi gözüküyor