• 25-08-2009, 08:51:22
    #1


    Trabzonspor'un Manisaspor yenilgisi, Trabzon'da yayınlanan yerel gazetelerin manşetlerine taşındı. Bölgesel Karadeniz Gazetesi, sürmanşetten, Trabzonspor taraftarları imzalı, "Kayıp İlanı" yayımladı.
    Kayıp ilanında şu ifadelere yer verildi:

    "Lige 9 Ağustos'ta Sivas'ta muhteşem bir galibiyetle başladıktan sonra bizleri umutlandıran Trabzonspor'umuzundan, 15 gündür haber alınamamaktadır. Son olarak Manisa'da perişan halde görüldükten sonra tekrar kayıplara karışan takımımızın geleceğinden endişe etmekteyiz. Görenlerin insaniyet namına tarafımıza bildirmelerini rica ederiz."
    Gazete, spor sayfasında da "Bu takımdan ne köy olur, ne kasaba" başlığıyla, Manisaspor maçını yer verdi.
    Trabzon'daki diğer gazetelerden Kuzey Ekspres, Isaac'ın attığı golü kastederek, "Silahımızla vurulduk. Bu şehir bunu hak etmiyor", Karadeniz'den Günebakış, "Binmişiz bir alamete...", Taka, "Çok acele kan aranıyor", Karadeniz'den İlkhaber, "Nereye gidiyoruz", Türksesi ise "Yine hüsran" başlıklarını kullandı

    http://www.trt.net.tr/Haber/HaberDet...a-d0a080bfda17
  • 25-08-2009, 10:40:11
    #2
    offf offff. bırakın maçı izlemeyi maç özetlerine bile bakamıyorum. inşallah bu hafta düzelir.
  • 25-08-2009, 11:38:00
    #3
    süper olmuş ya helal olsun jenerik bir haber olmuş havada fazla uçan kazı vururlar (k - l)
  • 25-08-2009, 11:48:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben biraz daha durursam memlekette (Trabzon'da) kafayı sıyırıcam,

    En kısa zamanda İstanbul 'a dönmem lazım.
  • 25-08-2009, 12:58:17
    #5
    Trabzon taraftarı eylem hazırlığında lazio'nun yaptığı gibi bütün biletleri alıp 15. dakikadan itibaren stadı boşaltıp takımı boş stadda oynatmayı düşünüyorlar ama onlar gibi organize olabilirler mi orasını bilmiyorum
  • 25-08-2009, 13:59:51
    #6
    harslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trabzon taraftarı eylem hazırlığında lazio'nun yaptığı gibi bütün biletleri alıp 15. dakikadan itibaren stadı boşaltıp takımı boş stadda oynatmayı düşünüyorlar ama onlar gibi organize olabilirler mi orasını bilmiyorum
    o0 zaman akıları başalrına gelir.
  • 25-08-2009, 14:00:05
    #7
    harslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trabzon taraftarı eylem hazırlığında lazio'nun yaptığı gibi bütün biletleri alıp 15. dakikadan itibaren stadı boşaltıp takımı boş stadda oynatmayı düşünüyorlar ama onlar gibi organize olabilirler mi orasını bilmiyorum
    taraftar grupları yapar neden yapamasın
  • 25-08-2009, 20:07:04
    #8
    Doğru haber
  • 26-08-2009, 00:32:08
    #9
    harslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trabzon taraftarı eylem hazırlığında lazio'nun yaptığı gibi bütün biletleri alıp 15. dakikadan itibaren stadı boşaltıp takımı boş stadda oynatmayı düşünüyorlar ama onlar gibi organize olabilirler mi orasını bilmiyorum
    bence güzel bir düşünce, belki başkanın gururu okşanırda istifa eder.Fatihi almadılar ya şu takıma allah belalarını versin.