Trabzon taraftarı eylem hazırlığında lazio'nun yaptığı gibi bütün biletleri alıp 15. dakikadan itibaren stadı boşaltıp takımı boş stadda oynatmayı düşünüyorlar ama onlar gibi organize olabilirler mi orasını bilmiyorum
taraftar grupları yapar neden yapamasın