Konu
Trabzon’a kayıp ilanı!
25-08-2009, 12:58:17
#5
harslan
Trabzon taraftarı eylem hazırlığında lazio'nun yaptığı gibi bütün biletleri alıp 15. dakikadan itibaren stadı boşaltıp takımı boş stadda oynatmayı düşünüyorlar ama onlar gibi organize olabilirler mi orasını bilmiyorum