Trabzon taraftarı eylem hazırlığında lazio'nun yaptığı gibi bütün biletleri alıp 15. dakikadan itibaren stadı boşaltıp takımı boş stadda oynatmayı düşünüyorlar ama onlar gibi organize olabilirler mi orasını bilmiyorum