Trabzon taraftarı eylem hazırlığında lazio'nun yaptığı gibi bütün biletleri alıp 15. dakikadan itibaren stadı boşaltıp takımı boş stadda oynatmayı düşünüyorlar ama onlar gibi organize olabilirler mi orasını bilmiyorum
bence güzel bir düşünce, belki başkanın gururu okşanırda istifa eder.Fatihi almadılar ya şu takıma allah belalarını versin.