daha izlemedim teravih namazından geldim ikinci yarı bakıcam
türkiye liginde 1 tane bile şu takım her maç efsane oynuyor diyemiyorsun bu sene üzerinde ne gs ne fenerbahce inanki şamiyon olan takım hayatlarında ilk defa kötü oynayarak şampiyon olacaklar
Maçın devamlı durmaması iyi hocam hakem o konuda durdurmuyor zırt pırt
iki takımda garantili oynamaya çalışıyor Fenerbahçenin morali bozuk ondan atakları boş geliyor Samsun da puan kaybetmemeye çalışıyor kazanmak istiyor bakalım ne olcak
Hocam biz napalım 9 kişi kalan takımı yenemedik takım bir türlü kendine gelmedi oyuncular gerçekten maç seçiyor bu şekilde oynarsa gs 29 unda bizi yenerek şampiyon olma yolunda devam edecek gibi geliyor