• 16-03-2025, 21:26:48
    #1
    Merhaba.

    Samsun-Fener maçından gerçekten keyif alan oldu mu ilk 45 dakika?
    İğrenç bir maç FB-GS derbisi gibi.

    *ptal gibi tvye bakıyorum öyle boş boş.
  • 16-03-2025, 21:29:23
    #2
    daha izlemedim teravih namazından geldim ikinci yarı bakıcam
    türkiye liginde 1 tane bile şu takım her maç efsane oynuyor diyemiyorsun bu sene üzerinde ne gs ne fenerbahce inanki şamiyon olan takım hayatlarında ilk defa kötü oynayarak şampiyon olacaklar
  • 16-03-2025, 21:29:40
    #3
    Yorgun fenerbahçe var korkan oynayan bir samsunspor var
    Bomboş bir maç
  • 16-03-2025, 21:30:07
    #4
    Biraz daha tempo lazım. Oda 2. Yarı gelir diye düşünüyorum. Bastır Samsun’um 🚩
  • 16-03-2025, 21:31:57
    #5
    Samsun bir kontra yakalar atarsa ortalık şenlenir, şimdilik normal tartıyorlar ufaktan.
  • 16-03-2025, 21:33:58
    #6
    Maçın devamlı durmaması iyi hocam hakem o konuda durdurmuyor zırt pırt

    iki takımda garantili oynamaya çalışıyor Fenerbahçe’nin morali bozuk ondan atakları boş geliyor Samsun da puan kaybetmemeye çalışıyor kazanmak istiyor bakalım ne olcak
  • 16-03-2025, 21:34:21
    #7
    Böyle bitecek gibi bir maç ..
  • 16-03-2025, 21:36:30
    #8
    Hocam biz napalım 9 kişi kalan takımı yenemedik takım bir türlü kendine gelmedi oyuncular gerçekten maç seçiyor bu şekilde oynarsa gs 29 unda bizi yenerek şampiyon olma yolunda devam edecek gibi geliyor
  • 16-03-2025, 21:38:51
    #9
    dzeko ve tadic'in bu sezonluk pili bitti geçen sene de tam bu zamanlarda bitmişlerdi ısrar edilirse böyle olur.