Konu
Maçtan keyif alan var mı?
16-03-2025, 21:26:48
#1
CtnbsOfficial
Merhaba.
Samsun-Fener maçından gerçekten keyif alan oldu mu ilk 45 dakika?
İğrenç bir maç FB-GS derbisi gibi.
*ptal gibi tvye bakıyorum öyle boş boş.