Maçtan keyif alan var mı?
16
●390
- 17-03-2025, 11:59:13Türkiye ligindeki her maç çok sıkıcı. İngiltere gibi liglerle kıyaslamak istemiyorum ama oranın 2.ligindeki son sıra takımların maçları daha keyifli.
- 17-03-2025, 12:15:18feneri tutuyorum ama bana bi yararı da yok mantığı ile hayatıma devam ediyorum. yoksa bi takım yüzünden sağlığımdan olurdum.
Bastır Samsun
