• 16-03-2025, 21:42:21
    #10
    iki takım içinde kritik maç temkinli oynuyorlardır.
  • 16-03-2025, 21:53:21
    #11
    Samsun fenerden puan alırsa ne güzel olur Bastır Samsun
  • 16-03-2025, 22:17:07
    #12
    Baktı fener yenemiyor hemen attı adamı
  • 16-03-2025, 22:40:57
    #13
    Biz değilde galatasaraylılar acayip keyif aldı kral.şampiyonluk gitti 👏🏻
  • 16-03-2025, 23:55:58
    #14
  • 17-03-2025, 11:59:13
    #15
    Türkiye ligindeki her maç çok sıkıcı. İngiltere gibi liglerle kıyaslamak istemiyorum ama oranın 2.ligindeki son sıra takımların maçları daha keyifli.
  • 17-03-2025, 12:15:18
    #16
    feneri tutuyorum ama bana bi yararı da yok mantığı ile hayatıma devam ediyorum. yoksa bi takım yüzünden sağlığımdan olurdum.
  • 17-03-2025, 21:30:15
    #17
    Galatasaraylılar için çok keyifli bir maçtı