Hocam biz napalım 9 kişi kalan takımı yenemedik takım bir türlü kendine gelmedi oyuncular gerçekten maç seçiyor bu şekilde oynarsa gs 29 unda bizi yenerek şampiyon olma yolunda devam edecek gibi geliyor