• 24-02-2025, 21:03:25
    #1
    Bence hakem çok iyiydi, iki takım berbat oynamasına rağmen her atlayana düdük çalmıyor maçları hızlandırıyor. Bizimkiler ( Galatasaray ve Fenerbahçe ) biraz daha top oynamayı öğrenseler, bu hızlı maç akışında ve tutarlı sertlik düzeyinde ligimiz uluslararası izlenebilir ve daha çok yayın geliri elde edebilir kulüplerimiz gibi duruyor. Yabancı hakem getirenlerin ellerine sağlık.
  • 24-02-2025, 21:04:42
    #2
    FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hakem çok iyiydi, iki takım berbat oynamasına rağmen her atlayana düdük çalmıyor maçları hızlandırıyor. Bizimkiler ( Galatasaray ve Fenerbahçe ) biraz daha top oynamayı öğrenseler, bu hızlı maç akışında ve tutarlı sertlik düzeyinde ligimiz uluslararası izlenebilir ve daha çok yayın geliri elde edebilir kulüplerimiz gibi duruyor. Yabancı hakem getirenlerin ellerine sağlık.
    her atlayana nasıl düdük çalmadı hocam, ortalama 3dk da bir faul ile oyun duruyor bence daha da cömert olmalı faul konusunda
  • 24-02-2025, 21:05:01
    #3
    işte bundan bahsediyorduk. Maça uzatma bile vermeye ihtiyaç duyulmadı. Keşke tüm maçlar bu şekilde oynansa. Topçular yerden kalkmıyor normalde. Türk hakemleri biraz izleyip feyz alsın
  • 24-02-2025, 21:05:37
    #4
    Bu atılan omuzlara Türk hakemlerimiz 28 kere faul çalardı hocam. Bence maçın sertlik düzeyi tadında, beni tatmin etti.
    EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her atlayana nasıl düdük çalmadı hocam, ortalama 3dk da bir faul ile oyun duruyor bence daha da cömert olmalı faul konusunda
  • 24-02-2025, 21:07:37
    #5
    hocam ilk kez derbi izliyorum
    34 yaşındayım ilk kez şu ülkede biri futbol parasını hak edecek gibi duruyor.
    hakem 10 numara

    futbolcuların derdi gece 00.00 kadar paralarını alırlar yatarlar hakemin sertliği götürüyor macı ilk kez keyif aldım bu kadar.
  • 24-02-2025, 21:11:54
    #6