Hakem çok iyiydi!
5
●352
- 24-02-2025, 21:03:25Bence hakem çok iyiydi, iki takım berbat oynamasına rağmen her atlayana düdük çalmıyor maçları hızlandırıyor. Bizimkiler ( Galatasaray ve Fenerbahçe ) biraz daha top oynamayı öğrenseler, bu hızlı maç akışında ve tutarlı sertlik düzeyinde ligimiz uluslararası izlenebilir ve daha çok yayın geliri elde edebilir kulüplerimiz gibi duruyor. Yabancı hakem getirenlerin ellerine sağlık.
- 24-02-2025, 21:04:42her atlayana nasıl düdük çalmadı hocam, ortalama 3dk da bir faul ile oyun duruyor bence daha da cömert olmalı faul konusundaFreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-02-2025, 21:05:37Bu atılan omuzlara Türk hakemlerimiz 28 kere faul çalardı hocam. Bence maçın sertlik düzeyi tadında, beni tatmin etti.
EmrPce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle