işte bundan bahsediyorduk. Maça uzatma bile vermeye ihtiyaç duyulmadı. Keşke tüm maçlar bu şekilde oynansa. Topçular yerden kalkmıyor normalde. Türk hakemleri biraz izleyip feyz alsın