Konu
Hakem çok iyiydi!
24-02-2025, 21:05:01
#3
The_AkumA
işte bundan bahsediyorduk. Maça uzatma bile vermeye ihtiyaç duyulmadı. Keşke tüm maçlar bu şekilde oynansa. Topçular yerden kalkmıyor normalde. Türk hakemleri biraz izleyip feyz alsın