Konu
Hakem çok iyiydi!
24-02-2025, 21:05:37
#4
FreudAdler
Bu atılan omuzlara Türk hakemlerimiz 28 kere faul çalardı hocam. Bence maçın sertlik düzeyi tadında, beni tatmin etti.
EmrPce adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
her atlayana nasıl düdük çalmadı hocam, ortalama 3dk da bir faul ile oyun duruyor bence daha da cömert olmalı faul konusunda