Bence hakem çok iyiydi, iki takım berbat oynamasına rağmen her atlayana düdük çalmıyor maçları hızlandırıyor. Bizimkiler ( Galatasaray ve Fenerbahçe ) biraz daha top oynamayı öğrenseler, bu hızlı maç akışında ve tutarlı sertlik düzeyinde ligimiz uluslararası izlenebilir ve daha çok yayın geliri elde edebilir kulüplerimiz gibi duruyor. Yabancı hakem getirenlerin ellerine sağlık.
her atlayana nasıl düdük çalmadı hocam, ortalama 3dk da bir faul ile oyun duruyor bence daha da cömert olmalı faul konusunda