• 28-08-2024, 11:07:32
    #28
    Anlamadığım kısım bazı galatasaraylılar siz şampiyonlar ligine bile gidemiyorsunuz diyor. Fakat Türk hakemlerimiz sağolsun şampiyonlar gittiklerini için başka takım gidemiyor arkadaşlar bunu idrak etmek çok zor olmasa gerek yani siz niye gidemiyorsunuz gibi sorular çocukça he bu arada fenerbahçeli değilim çok şükür
  • 28-08-2024, 11:44:54
    #29
    Klasik hakemler yine konuşulmuş. Cidden sizlere acıyorum ya.
    Fenerbahçe 10 yıl sonra ilk defa şl ye gidecekti ee ne oldu? Elendi yöneten kimdi yabancı hakem? Burada ne diyelim türko hakem olmayınca max febem mi?

    Konferans liginde liglerinin 4. 5. takımlarını yenip yunan takımına elenen fener taraftarları mı diyor bunları?
    Young Boys takımı kendi liginde her zaman şampiyon olmuş bir takım buna gidip de köy takımı diyemezsiniz diyenin beyninden şüphe duyarım.
  • 28-08-2024, 12:17:57
    #30
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şampiyonlar liginden elenen gs'nin son 10 yıllık maç karnesi...
    Söyleyince kızıyorlar ama maalesef gs sadece TÜRKİYE'dir.
    YAŞASIN TÜRK HAKEMLERİMİZ!!!!

    Bu takımlarda oynayan sen misin? hayır
    Golü atan sen misin? hayır
    Takımın başkanı sen misin? hayır

    başkaların başarısı/başarısızlığı seni neden bu kadar ilgilendiriyor ki
    adamlar oynamış oynamamış sonuçta maç bu biri yenecek biri yenilecek çok itirazın var ise bu duruma takımın başına teknik direktör olursun sen kupayı kazanırsın
  • 28-08-2024, 13:14:11
    #31
    fyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu takımlarda oynayan sen misin? hayır
    Golü atan sen misin? hayır
    Takımın başkanı sen misin? hayır

    başkaların başarısı/başarısızlığı seni neden bu kadar ilgilendiriyor ki
    adamlar oynamış oynamamış sonuçta maç bu biri yenecek biri yenilecek çok itirazın var ise bu duruma takımın başına teknik direktör olursun sen kupayı kazanırsın
    Tamam.
  • 28-08-2024, 13:20:36
    #32
    İstanbul takımları Türkiye`de her açıdan desteklendikleri için, desteklenmedikleri bir alanda başarısız oluyorlar. Bu gs için değil diğer takımlar için de geçerli.
  • 28-08-2024, 13:44:10
    #33
    SSA
    Kurumsal PLUS
    Adamın açıklaması daha bomba maça fazla hazırlandık ondan böyle oldu demiş Noldu kardeşim ilkokul sene sonu gösterisi rolünü ezberleyip te heyecanlanan çocuk gibi açıklama yakışıyor mu desene orda dualardan beslenen hakemler yok federasyon yok diye